Wizyta u "Pani Cupcake" w Łodzi.

Dzisiaj spędziłam dzień w cudownym towarzystwie, mogłam się zrelaksować, zobaczyć Łódź od innej strony, odwiedzić miejsca do których planowałam udać się już od dłuższego czasu. Dzisiaj zwiedziłam 2 cudowne cukiernie z muffinami i cupcake's oraz pyszną restaurację z naleśnikami. Jest to moja pierwsza recenzja kawiarni na blogu, ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle! :)


Kawiarnia "Pani Cupcake" znajduje się w Łodzi na ul. Piotrkowskiej 89. Trafić nie jest trudno, jeśli tylko uważnie obserwuje się otoczenie! Na miejscu czekają na nas stoliki na zewnątrz lub w środku w bardzo przyjemnym i cichym miejscu, a od progu wita nas rozkoszny zapach świeżo pieczonych babeczek. Nie można przejść obojętnie! Ponad to Pani, która Nas obsługuje jest niezwykle uprzejma i potrafi doradzić i zachęcić do którejś ze słodkości. Ja oczywiście najchętniej zjadłabym wszystko, ale trzeba się (niestety)  kontrolować :D 

W ofercie możemy zobaczyć:

Co do konkretnych muffinek to dzisiaj były np. 

1. Cupcake marchewkowy z serowo-kokosową polewą


2. Cupcake tiramisu 

3. Cupcake brownie z kremem milky way 


4. Cupcake kakaowe z  kremem kinder bueno ( na dnie znajduje się jeszcze kawałeczek gorzkiej czekolady)




Oprócz tego w ofercie jest możliwość zamówienie własnych cupcake na każdą okazję. Wszystkie dekoracje robione są przez Panią własnoręcznie!



Jestem PEWNA,  że jeszcze parę razy odwiedzę tą kawiarenkę, ponieważ atmosfera i smak cupcake's jest niesamowity. Inne specjały możecie podejrzeć na ich oficjalnej stronie TUTAJ.

8 komentarzy:

  1. wow, sama chciałabym odwiedzić taki 'cupkaceland' ;) pyszności, słodkości ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. rany, z milky wayem wygląda pysznie! ...ale mam teraz smaka na batonik ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też jak je obserwuje to znowu mam ochotę :D

      Usuń
  3. Fajne miejsce. Kiedyś tez myślałam o kawiarni z muffinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Pani bardzo mnie zainspirowała : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger