Owsiane naleśniki z nutellą, kremowym serkiem i truskawkami

Wydaje mi się, że sama nazwa już kusi. To była istna rozpusta. Lubię to! Nutelli nie jadłam bardzo długo, więc delektowałam się nią w 100%. Jak dla mnie to było najlepsze śniadania w ciągu tych wakacji, więc podziękowania za stanie przy patelni należą się mojej cioci! :)

Składniki:
ciasto:


  • 6 łyżek mąki owsianej 
  • 1 szklanka mleka 
  • 1 jajko 
 dodatkowo:
  •  nutella /według uznania :D/
  • 0,5kg truskawek
  • kremowy serek śmietankowy 
Przygotowanie:
  1. Truskawki myjemy i miksujemy na gładką masę. 
  2. Składniki na ciasto mieszamy ze sobą za pomocą blendera. Smażymy małe placuszki  na patelni bez dodatku tłuszczu. 
  3. Podajemy posmarowane serkiem i nutellą. Zawijamy i polewamy sosem truskawkowym lub smarujemy serkiem, zawijamy, nakładamy nutellę i dopiero sos. Obie wersje pyszne.
    Nutella ze słoiczka wyjadana łyżeczką też jest BARDZO DOBRA, więc polecam! :D

Smacznego :)




18 komentarzy:

  1. mmm:D ale cudeńka. Wyglądają niesamowicie apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie wyglądają, bardzo lubię takie naleśniki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez wieki nie jadlam nutelli, to musialo byc pyszne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. szaleję za naleśnikami i dziś pewnie zrobię ! pysznie wyglądają te twoje maluszki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooooooooo, trafiłam tu zupełnie przez przypadek, a już mi się podoba! Owsianego nigdy za wiele, bardzo po mojemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Zapraszam częściej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger