Muffiny z dużą ilością czekolady


Miałam Was poczęstować dzisiaj czymś wytrawnym, ale jeszcze trochę macie tych słodkości! Jak szaleć to szaleć :D Mam nadzieję, że nie macie dosyć czekolady! :)

Składniki:
/
inspiracja z książki "Ciasta i ciasteczka" wyd. Olimp Media/

  • 2 szklanki mąki pszennej 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 1 szklanka mleka
  • 1/3 szklanki oleju 
  • 1 tabliczka czekolady ( u mnie pół gorzkiej i pół mlecznej)
  • 2 jajka
Przygotowanie:
  1.  Jajka ubijamy z mlekiem i olejem. Stopniowo wsypujemy mąkę, proszek do pieczenia, sól i posiekaną czekoladę. Całość łączymy, aby nie było grudek. 
  2. Przekładamy do wysmarowanych tłuszczem foremek i pieczemy w 180 stopniach przez 35 minut. Podajemy po ostudzeniu.

Smacznego! :)




 

14 komentarzy:

  1. Ohohoho w sam raz na moje ciążowe zachcianki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wyglądają pięknie:-) jak z obrazka:D czyżby przepis bez cukru? wygląda zachęcająco:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuniu, ale bym Ci porwała te muffinki! <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak dla mnie, ale wolę białą czeko:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muffinkowo nie masz sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście z dużą ilością czekolady:) kuszące! Pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. dość czekolady? taki stan chyba nie jest w ogóle możliwy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger