Muffinki z płatkami owsianymi.

Miałam zrobić dla Was coś niezwykłego, ale kompletnie nie miałam na to siły więc poszłam na łatwiznę i zaczęłam wsypywać jakieś składniki które miałam pod ręką. I wiecie co? Wyszły mi pyszne i zdrowe muffinki, które świetnie nadają się do przesmarowania dżemem lub czymś podobnym. Są niczym mięciutkie bułeczki..

Składniki:

  • 190g mąki
  • 60g cukru
  • 160g płatków owsianych
  • 300 ml mleka 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 jajko
  • 1/2 szklanki oleju 
Przygotowanie:
  1. Płatki owsiane zalewamy mlekiem i odstawiamy na około 5 minut. W tym czasie w jednej misce mieszamy mąkę z proszkiem, a w drugiej jajko z cukrem oraz olejem. Mieszamy aż mokre składniki się połączą i dolewamy do nich płatki z mlekiem. Wciąż mieszając dosypujemy suche składniki i mieszamy,aż składniki się połączą. 
  2. Włączamy piekarnik nastawiony na 180 stopni. Papilotki wypełniamy do 3/4 wysokości zrobioną masą. Pieczemy przez 35-40 min, do momentu suchego patyczka i do zarumienienia. 

Smacznego! :)







Smakołyki na pikniki

2 komentarze:

  1. Wieki nie jadłam owsianych muffinów. Mam na nie ochotę, wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mam ochotę się w nie wgryźć!
    pozdrawiam!,
    Szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger