Pokaż śniadanie: kolorowe kanapeczki.

Liczyłam na to,że zrobię na śniadanie  placuszki z mąki ryżowej, albo mini tarty z ciasta francuskiego,ale nie miałam ochoty na nic z tych rzeczy i stanęło na kanapkach. Niby nic wielkiego, zero trudu, ale smak był obłędny. Lubię takie kolorki na talerzu, wszystko natychmiast wygląda przyjemnie. I oczywiście zielona herbata, która działa niezwykle pobudzająco :)

Na zdjęciu kanapka z serkiem szczypiorkowym oraz rzodkiewką i listkami bazylii / z serem twarogowym i żółtym pomidorem, do tego kubek zielonej herbaty.  Smacznego!





10 komentarzy:

  1. Czasem proste rzeczy smakują najlepiej. :) Nie potrzeba wielkich kulinarnych eskperymentów, by przyjemnie zacząć poranek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzodkiewka, jak ja ją uwielbiam. Takie proste kolorowe kanapki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pyszne proste kanapeczki.. i idealne śniadanie gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetyczne kanapki :) Nigdy nie jadłam, ba, nawet nie widziałam żółtych pomidorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to nadrobić , ponieważ mają pyszny smak, tak samo jak czarne i czerwone pomidory :)

      Usuń
  5. Uwielbiam kanapki z rzodkiewką! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie jadłam żółtego pomidora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chętnie spróbowałabym żółtego pomidora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger