10 września 2012

Miska zdrowia.

Dokładnie tak ją nazywam "Micha zdrowia i pyszności". Niezwykle sycące i pożywne śniadanie. Daje energii na cały dzień, każdy kto ma okazje ją spróbować zajada się nią. Dla niektórych porcja jest za duża, ale dla mnie idealna. Po raz pierwszy biorę udział w śniadaniowej akcji, ale podoba mi się ten pomysł i mam nadzieję, że uda mi się pokazać przez siedem dni moje cudowne i różnorodne śniadania :)


* proponuję powiększyć zdjęcie, aby dokładnie się przyjrzeć co się tam znajduje :)

Smakołyki na pikniki

13 komentarzy:

  1. Pyszności ;) Ale mi smaka narobiłaŚ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Micha pyszności :) Moje ulubione musli, wafle na słodko, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, samo zdrowie! Wspaniale!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, przyznam, że ja ostatnio się opuściłam w kwestii śniadaniowej i nie bardzo mi się rano chce robić coś wymyślnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu widać ,że pełna zdrowia!
    Skuszę się chętnie na taką miseczkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję się po takie zdrowie ! pysznie ,sycąco , po prostu nic tylko wcinać !

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takim sniadaniu to góry można przenosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny i prosty sposób na śniadanie.
    Czy w jakiś inny sposób można obserwować twojego bloga, oprócz google+ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja blogi do obserwowanych dodaje poprzez skopiowanie linku bloga, czyli http://kamciss-zyciezesmakiem.blogspot.com/ i jeśli jestem na swoim panelu nawigacyjny na blogerze to tam robię 'dodaj' i wklejam ten link :)

      Usuń
  9. Samo zdrowie?
    dżem = cukier
    kupne musli = cukier
    wafle ryżowe = same węglowodany
    Jogurt, maliny, słonecznik ok, ale poziom glukozy i tak nieźle skoczy po takim śniadanku. Jeśli to ma być "zdrowe" to zdecydowanie brakuje tu białka, za dużo węglowodanów co dobre dla organizmu nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdrowie :)
      Dżem jest własnej roboty, więc jest o wiele zdrowszy niż te kupne i sztucznie słodzone.
      Kupne musli sprawdziłam i nie ma w sobie zbyt wielu węglowodanów, a poza tym nawet to domowe ma. Wafle ryżowe to zaledwie 20 kcal, więc chyba można przeżyć :) Jogurt 420g to samo białko :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...