Drugie urodziny Kamciss + wytrawny torcik!


Kochani!
Dokładnie dwa lata temu napisałam do Was pierwszy raz, podzieliłam się pierwszymi zdjęciami, przemyśleniami. Zaczęłam się otwierać. Przez ten czas nauczyłam się wielu nowych rzeczy, zaczęłam zwracać większą uwagę na walory smakowe dań przygotowanych przeze mnie  i nie tylko. Pierwszy raz w tym roku brałam udział w licznych konkurs, a to przynosiło swoje efekty np. w postaci warsztatów kulinarno-fotograficznych, licznych książek kucharskich lub zwyczajnie mogłam sama siebie sprawdzić.
W ciągu tego okresu napisałam do Was 293 posty, zyskałam 109 obserwatorów, na moją stronę wchodziliście już 150 773 razy, na facebooku mój profil polubiło 269 osób, a z tego 77% to kobiety, a 23% to mężczyźni. Jestem bardzo zadowolona z tych wyników i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej!  
DZIĘKUJE WAM! :)

Z tej okazji przygotowałam mały torcik dla Was i dla mnie, ponieważ uważam to za wspólny sukces. 

Składniki:/inspiracja Filozofia smaku/
ciasto:
  • 1/2 szklanki mąki pszennej 
  • 1/2 szklanki mąki pełnoziarnistej 
  • 1 łyżeczka sodki 
  • 1 jajko 
  • 1 szklanka mleka 
  • 1 łyżeczka suszonego oregano
  • 1/2 łyżeczki soli 
  • 1/2 łyżeczki pieprzu 
  • garść posiekanej rukoli 
  • rozgnieciony ząbek czosnku 
  • oliwa z oliwek
 farsz:
  • 4 kostki mrożonego szpinaku 
  • gałka muszkatołowa
  • ząbek czosnku 
  • sól, pieprz 
  • 100g jogurtu greckiego 
  • szczypiorek 

Przygotowanie:

  1. Wszystkie składniki na ciasto łączymy za pomocą miksera w misce.  
  2. Szpinak rozmrażamy, wrzucamy do garnuszka, doprawiamy solą, pieprzem, gałką muszkatołową, rozgniecionym ząbkiem czosnku- mieszamy i czekamy,aż się zagotuje. Dopiero wtedy odstawiamy. 
  3. W miseczce mieszamy jogurt z posiekanym szczypiorkiem i pieprze. Chłodzimy. 
  4. Na patelni rozgrzewamy oliwę z oliwek i smażymy okrągłe placuszki. Gotowe przekładamy na ręcznik papierowy. 
  5. Rozpoczynamy zabawę. Na talerzu układamy: placek, smarujemy jogurtem, znowu placuszek, szpinak, placuszek, jogurt, placuszek, szpinak i łyżka jogurtu. Można zrobić jeszcze większą piramidkę, ale wydaje mi się, że taka jest odpowiednia :)

 Życzę smacznego i jeszcze raz dziękuje, że ze mną jesteście! :)





 




10 komentarzy:

  1. Gratulacje! :) 2 lata to już sporo czasu :)
    Częstuję się kawałkiem tortu, wytrawnego jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki torcik to bardzo pyszny pomysł na świętowanie urodzin! :) Życzę kolejnych udanych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci dalszej pasji i inspiracji zewsząd ! Widzę, że nasze blogi to rówieśnicy, bo mój miał też swój drugi rok, ale we wrześniu. Pozdrowienia i fajny pomysł na taki apetyczny torcik :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :) Ooo to idziemy prawie równo! :)

      Usuń
  4. gratuluję !! i życzę kolejnego pysznego roku na blogu :) pysznie uczciłaś to torcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy i życzymy kolejnych smacznych przepisów tak jak ten wytrawny torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na weekendowe śniadanie! Wygląda obłędnie :) A jeszcze jakby dorzucić na szpinak serek kremowy i łososia wędzonego to by była absolutna rozpusta :)
    No i gratulacje drugiej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger