Jagodowa kasza jaglana

Kochani, za oknem piękna pogoda, więc nie można tego zmarnować. Na początek proponuję spacer, a później mały podwieczorek. Może to być również forma śniadania lub kolacji. Ja wybrałam opcję śniadaniową i spacer zrobiłam po niej (w  drodze do szkoły :D). Przygotowanie zajmie Wam niewiele czasu, więc mam nadzieję, że się skusicie. Według mnie jest to o wiele lepsza propozycja niż np. tradycyjna kanapka z serem. Mam nadzieję, że chociaż raz ktoś z Was zamieni tradycyjny posiłek na coś takiego? :)

Składniki:
/1 porcja/
  • 4 łyżki kaszy jaglanej 
  • 1,5 szklanki wody 
  • 1 łyżka miodu 
  • 2 łyżki jagód + sok  (receptura mojej mamy)
  • 1 łyżka siemienia lnianego
  • 4 łyżki jogurtu naturalnego 
  • garść orzechów nerkowca 
  • płatki kokosa 
 Przygotowanie:
  1. Kaszę jaglaną płuczemy w gorącej, a następnie zimnej wodzie. Gotujemy, aż kasza pochłonie całą wodę.
  2. Na koniec dodajemy miód, siemię i sok z jagód.
  3. W miseczce układamy: płatki kokosa, kaszę, jogurt, orzechy i jagody. 

Smacznego :)


4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger