Muffinki oreo.

Pogoda znowu nie jest zbyt sprzyjająca do wychodzenia z domu. Ciemne chmury. Grzmoty. Duchota. W związku z tym wolę zostać tu gdzie jestem. Odpuściłam sobie rowerową wycieczkę i postanowiłam coś upiec,aby nie marnować czasu. Zawsze chciałam zrobić te babeczki. Tyle ich było na Waszych blogach i w końcu mi się udało. Są takie pulchne i delikatne,a ciastko daje niesamowity efekt. W głowie już mi się rodzą pomysły na następne babeczki. Tym razem są kakaowe,ale następnym  razem...sami zobaczycie :)

Składniki:

  • 2 jajka
  • 180g cukru 
  • 3 łyżki kakao 
  • 1/3 szklanki wody
  • 1/3 kostki masła 
  • 210g mąki 
  • łyżeczka proszku do pieczenia 
  • szklanka wiórków kokosowych
  • szklanka maślanki 
  • ciasteczka OREO 
Przygotowanie:
  1. W naczyniu rozgrzewamy masło,dodajemy wodę, kakao i mieszamy. 
  2. Mikserem na gładką masę ucieramy jajka z cukrem. Wlewamy maślankę oraz rozpuszczone masło i dalej mieszamy. 
  3. Łączymy ze sobą mąkę, wiórki oraz  proszek i dodajemy do składników mokrych. Można mieszać łyżką tylko do połączenia składników. 
  4. Szykujemy ciasteczka oreo (około 10) i wykładamy po jednym na dno każdej papilotki. Następnie nakładamy dużą ilość  przygotowanej masy. Wstawiamy do nagrzanego na 180 stopni piekarnika i pieczemy około 20-25 min, aż wkładany patyczek będzie suchy. 

Smacznego!:)








Smakołyki na pikniki

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger