Muffinki biszkoptowe z borówkami.


Koniec lata to jeden z najgorszych okresów. Trzeba wszystko jak najszybciej dopiąć na ostatni guzik. Kupić książki, zeszyty i inne 'pierdoły'. Nie lubię tego robić, ponieważ to mi tak bardzo przypomina o tym,że niedługo nastąpi koniec tej sielanki, swobody itd.
Koniec lata to również koniec pysznych i świeżych owoców, które jeszcze chowają się w niektórych zakamarkach na targu. Trzeba korzystać póki są, więc dzisiaj proponuję muffinki z borówkami. Trochę użyłam do babeczek, troszkę do sałatki owocowe, troszkę zjadłam z jogurtem. Nic nie może się zmarnować! :)

Składniki:
  • 1,5 szklanki mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 1/3 szklanki cukru 
  • 1 jajko
  • 3/4 szklanki kefiru
  • 1/3 szklanki oleju
  • szklanka borówek 
Przygotowanie:
  1. Do miski wbijamy jajko, dodajemy olej oraz kefir i mieszamy/ miksujemy. Następnie powoli wsypujemy wszystkie sypkie składniki i mieszamy powoli dużą łyżką do momentu połączenia składników. Na sam koniec dodajemy umyte borówki.
  2. Ciasto przelewamy do papilotek i pieczemy w 180 stopniach przez 35 minut. Po upieczeniu wyjmujemy do wystygnięcia. 



Smacznego! :)

Z dziećmi i dla dzieci Ciasta z owocami sadu Smakołyki na pikniki

11 komentarzy:

  1. porywam taka muffinke! pycha, borowki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O, muszą być pyszne. :) Uwielbiam biszkoptowe, ale tylko raz miałam okazję je zjeść. Z borówkami najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biszkoptowe jadłam dopiero drugi raz. Ciasto jakoś samo takie wyszło, miało być zwyczajne,a tu taka niespodzianka :)

      Usuń
  3. mmm wyglądają świeeetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz śliczne foremki :) a muffiny z borówkami to ja bardzo bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te w formie kwiatków wyglądają prześlicznie. Od razu mam ochotę na jedną.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger