Muffinki z batonikami muesli.


Troszkę się przeziębiłam, ale to nie powstrzymuje od pieczenia różnych pyszności. Ostatnio uzbierało nam się w domu różnych owsianych batoników, a ponieważ już nikt nie ma ochoty ich jeść postanowiłam wykorzystać je jako dodatek do babeczek i jak się okazało był to bardzo dobry pomysł, ponieważ babeczki świetnie sprawdzają się jako bułeczki na śniadania i kolacje :)
Ja zajadałam je z białym serkiem i dżemem wiśniowym.

Składniki:
  • 150g batonów muesli
  • 1 łyżeczka sodki
  • 125g mąki
  • 1/2 torebki cukru waniliowego 
  • 1 jajko
  • 150 ml mleka
  • 50 ml oleju
Przygotowanie:
  1. W misce łączymy ze sobą jajko, mleko oraz olej. Po chwili dodajemy mąkę, sodkę , cukier waniliowy i pokruszone batony. Wszystko mieszamy ze sobą. 
  2. Szykujemy 7 papilotek i przekładamy do nich po łyżce masy. 
  3. Pieczemy w 180 stopniach przez 20 min.

Smacznego :)

 



17 komentarzy:

  1. Wyglądają apetycznie:) Poszerzam grono obserwujących bloga i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i pięknie wyrosły!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mistrzowski pomysł z tymi batonikami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie przyrumienione i wyrośnięte :) burczy mi w brzuchu przed obiadem, więc chyba nie powinnam takich pyszności oglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie maleństwa na przegryzienie zawsze można schrupać ;)

      Usuń
  5. Fajne babeczki, szkoda, że nie mam w domu batoników. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zastąpić płatkami owsianymi i różnymi bakaliami :)

      Usuń
  6. Hahaha, mnie też wzięło przeziębienie i zebrało mi się dzisiaj na pieczenie muffinek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe też mam często w domu tak, że jakieś drobiazgi zostają i nikt się ich nie tyka :P Takie muffiny to wtedy świetna opcja, bo za nie to się każdy weźmie, w dodatku Twoje są takie zdrowe i z nimi na pewno Ci się polepszy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger