Muffinki kawowe z dnem oreo.


W szkole dużo nauki i dużo stresu, ale zawsze znajdzie się jakieś miłe wydarzenie dla, którego chce się iść :) Dzisiejsze babeczki zostały upieczone na urodzinki dla Joanny. Pieczone o 24 dzięki czemu zapach  roznosił się po całym domu kiedy szłam spać.

Składniki:
  • 250 g mąki 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 0,5 łyżeczki sodki 
  • 1 jajko 
  • 70ml mocnej kawy 
  • 80 ml oleju 
  • 250g jogurtu naturalnego 
  • 3/4 torebki cukru waniliowego 
  • 1/2 szklanki cukru 
  • 12 ciasteczek oreo
Przygotowanie:
  1. Suche składniki łączymy ze sobą i ostawiamy. 
  2. Jajko, olej, jogurt i kawę  łączymy ze sobą. Następnie wsypujemy suche składniki i mieszamy,aż konsystencja będzie gładka. 
  3. Na dno papilotek układamy ciasteczka oreo i wylewamy masę lub nakładamy łyżeczkę masy na to oreo i znowu masa. 
  4. Pieczemy w 180 stopniach przez 25-30 min. 
  5. Podajemy posypane np.  cukrem pudrem.

Smacznego! :) 



13 komentarzy:

  1. Ojej.. bardzo mnie dziwi jak dałas radę upiec je o tak poźniej porze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! super pomysł, robiłam kiedyś identyczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to coś dla mojego brata , kocha oreo !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł z dodatkiem ciasteczek, przetestuję przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł. Za orea nie przepadam, ale zawsze można je zastąpić innymi ciasteczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym się nie powstrzymała i zjadła chociażby jedną mimo pory.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger