Rafaello.


Z piątkowych babeczek zostało mi trochę kremu więc postanowiłam go wykorzystać do tak zwanego Rafaello. Przepis znalazłam w zeszycie mojej mamy i bardzo mi się spodobał, a ciasto oczywiście posmakowało c:

Składniki:

  • paczka krakersów
  • wiórki kokosowe 
  • krem
Przygotowanie: 
  1. Blachę wykładamy papierem do pieczenia. Rozkładamy jedną warstwę krakersów. Smarujemy kremem i nakładamy kolejną warstwę krakersów, lekko ściskając. Na wierzch znowu nakładamy krem, tylko tym razem troszkę cieniej. Blachę odstawiamy.
  2. Na patelni rozgrzewamy masło. Następnie wsypujemy około 5 łyżek wiórków kokosowych i 2 łyżki cukru. Wszystko razem mieszamy i prowadzimy do zarumienienia wiórków. Trzeba bardzo uważać aby się nie przypaliły. Po przyrumienieniu, przesypujemy na talerz i odkładamy do ostygnięcia. 
  3. Kiedy wiórki ostygną wracamy do blachy i na wierzch kremu posypujemy wiórki. Starajcie się to robić jak najdokładniej. 
  4. Całość wkładamy do lodówki na około 30 min, a później zajadamy c:

    Smacznego! 





1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger