Muffinki z niespodziankę.

Robiąc te muffinki bałam się że kompletnie nic nie wyjdzie. Nie były one tylko dla mnie i mojej rodziny, lecz dla całej szkoły gdyż była dyskoteka. Ku mojemu zaskoczeniu babeczki WSZYSTKIM smakowały,a niejaki Szymon złożył nawet u mnie zamówienia. To strasznie miłe uczucie gdy można takim małym gestem sprawić tylu osobom przyjemność. Z tego przepisu wyszło mi 15 muffinek, oczywiście robiłam inaczej niż w znalezionym przepisie, co u mnie jest rzeczą normalną. Polecam i życzę miłej zabawy przy robieniu c:

Składniki:

  • 1/2 szklanki oleju 
  •  2 jajka
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • 1 łyżeczka sody
  • 3/4  szklanki cukru
  • 2 szklanki mąki
  • dżem truskawkowy
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki kefiru 
Przygotowanie: 
  1. W jednej misce mieszamy olej, jajka , cukier, kefir. Następnie stopniowo dodajemy wymieszaną w drugiej misce mąkę,sód, proszek, cynamon. Wszystko miksujemy. Na koniec dodajemy pół szklanki dżemu truskawkowego. Jeszcze raz miksujemy. 
  2. W papilotki nakładamy 1 łyżkę ciasta, następnie łyżeczkę dżemu i zalewamy do 3/4 wysokości ciastem. Nakładając dżem do środka uzyskamy zaskakujący efekt przy jedzeniu, co sprawia dużo radości C:
  3. Muffinki pieczemy w temperaturze 180 stopni przez około 25-30 min. 
Smacznego!




2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger