Chleb Łęgowski- test

Pamiętacie, jak ostatnio pisałam Wam o składnikach, które występują w pieczywie, jakie znajduje się na sklepowych półkach, a nawet w sieciowych piekarniach? Jeśli nie czytaliście to odsyłam Was do konkretnego wpisu KLIK
Jakiś czas temu dostałam w prezencie chleb od  Pawła, który sam zajmuje się jego wypiekaniem w Krakowie. Właśnie ruszył ze swoim projektem, o którym możecie przeczytać tutaj. Było mi bardzo miło, że mogłam spróbować tego wyrobu. Otrzymałam, aż dwa pół kilogramowe bochenki. Byłam zaskoczona, jak długo potrafią utrzymać świeżość (ponad tydzień czasu!) i wciąż smakować tak dobrze. Chleb był wilgotny, dobrze wypieczony i odpowiednio doprawiony, czyli taki jaki chciałoby się jadać codziennie bez wyrzutów sumienia. Bo czy taki chleb może nam zaszkodzić? Myślę, że nie, gdyż nie jesteście w stanie zjeść go zbyt dużo. Ze względu na naturalny zakwas i dodatek mąki żytniej  jest bardzo sycący. Jak każdy domowy wypiek smakuje zupełnie inaczej i właśnie daje poczucie sytości na dłużej. Myślę, że warto zainteresować się pomysłem Pawła, ponieważ każdy powinien zadbać o produkty, które pojawiają się na jego stole i trafiają do organizmu. Zgadzacie się? Poniżej zamieszczam Wam, krótki filmik, w którym zawarłam esencję tego, co myślę o tym wyrobie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger