Puszyste placuszki z malinami.

Długo się zabierałam do napisania tego posta,ale jakoś mi się udało. Placuszki oczywiście robiłam już kilka razy wcześniej,a pierwszy raz zaraz jak się pojawiły na tym o to blogu :) Zmieniłam jednak troszkę proporcję i składniki,ale podpierałam się tym przepisem. Dosyć gadania, czas na przepis..

Składniki:

  • 3/4 szklanki płatków owsianych
  • 1/3 szklanki otrębów owsianych 
  • 1 szklanka mąki pełnoziarnistej 
  • 3 jajka 
  •  2 łyżeczki proszku
  • łyżeczka cukru waniliowego
  • szklanka mleka 
  • szklanka malin 
Przygotowanie:
Nie ma nic prostszego, wystarczy dokładnie połączyć ze sobą wszystkie składniki i smażyć na rozgrzanej patelni z dwóch stron, aż placuszki się pięknie zarumienią,

Smacznego!:)








Smakołyki na pikniki

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger