Pasta jajeczna.

Pogoda nie jest zbyt kusząca, więc ciągle chodzę do kuchni i mam ochotę tam siedzieć i najlepiej nie wychodzić i tworzyć nowe smakołyki. Tym razem była godzina . Nie mogłam spać, jak dla mnie to za wcześnie, więc postanowiłam zrobić niespodziankę na jutrzejszy poranek domownikom. Pasta wyszła pyszna, delikatna i idealna w połączeniu ze świeżym pieczywem, które zakupiłam rano. Polecam jeśli chcecie zrobić komuś lub sobie przyjemność !

Składniki (na 4 kanapki poniżej)
  • 4 jajka
  • 2 łyżeczki musztardy 
  • 3 łyżki jogurtu 
  • 1 łyżka majonezu 
  • 3 łyżki oleju 
  • sól i pieprz
  • pietruszka lub szczypiorek 
Przygotowanie: 
  1. Gotujemy wodę i troszkę solimy, następnie wkładamy jajka na około 10-12 min. Po ugotowaniu zalewamy zimną wodę, czekamy aż ostygną i obieramy.
  2. Obrane jajka kroimy na pół następnie do miseczki wykładamy żółtka, a białka ścieramy na drobnych oczkach na tartce lub kroimy w drobna kosteczkę. Obie części jajka lekko mieszamy ze sobą. 
  3. Dodajemy wszystkie przyprawy i mieszamy tak aby cała masa idealnie się połączyła (najlepiej ugniatać widelcem). Najlepiej doprawiać według własnego uznania!
  4. Powstałą masą smarujemy kanapki i podajemy z sałatką ze świeżych warzyw lub tak jak ja z pomidorem. 

Smacznego!



Smakołyki na pikniki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger