Maślane ciasteczka

Kochani, nie jestem pewna czy już Wam wspominałam, ale w wolnym czasie uwielbiam oglądać (głównie) anglojęzyczne vlogi. Zawsze cieszę się jak dziecko, kiedy okazuje się, iż słówko podane na lekcji, które właściwie wydaje się bezużyteczne, jednak jest wykorzystywane w życiu codziennym! :) To zawsze jakaś mobilizacja do nauki i pogłębiania swojej wiedzy. Czemu właśnie teraz o tym wspominam? Większość vlogerów szalało dzisiaj z naleśnikami, ponieważ 'obchodzony' jest u nich Pancakes Day! :) Miałam przygotowany dla Was (tylko w głowie)  przepis na pyszne owsiane placuszki, ale zagubiłam karteczkę, na której wypisałam wszystkie proporcje, więc niestety musicie poczekać, a ja ponownie będę kombinować :) Zamiast mini naleśników mam maślane ciasteczka - są dziecinnie proste, ponieważ zawierają w sobie zaledwie 3 produkty. Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał z nimi problemu i podzielicie się ze mną swoimi efektami :)

Składniki:
  • 320g mąki
  • 210g masła
  • 3 łyżki cukru pudru 
Przygotowanie:
  1.  Masło ubijamy z cukrem na gładką masę. Dodajemy mąkę i zagniatamy ciasto. Można schować je na 30 minut do lodówki, ale nie jest to konieczne. Z powstałej masy tworzymy kuleczki wielkości orzecha włoskiego, które delikatnie spłaszczamy. Układamy je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, zachowując niewielkie odstępy. Każde ciasteczko dodatkowo możemy posypać ulubionymi nasionami - ja wybrałam pestki dyni.
  2. Ciasteczka pieczemy przez 25-30 minut w 180 stopniach, aż będą przyrumienione. Zajadamy po delikatnym wystudzeniu. 

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger