Rogaliki z ciasta francuskiego.

Ciasto francuskie to najwspanialsza rzecz na świecie. Można z niego przygotować tak wiele pysznych i pożywnych rzeczy. Mogą to być rogaliki na słodko, lub rolada ze szpinakiem. Polecam również parówki w cieście,ale o tym innym razem. Teraz miałam ochotę na coś słodkiego i francuskiego, dlatego wyszły słodkie rogaliki z dżemem i serkiem. Pyszności. Rozeszły się w mgnieniu oka, aczkolwiek następnym razem bardziej je przyrumienię,a by były bardziej chrupiące c:

Składniki:
  • opakowania ciasta francuskiego 
  • serek Wieluński 
  • Konfitura wiśniowa lub z czarnej porzeczki 
Przygotowanie: 

  1. Piekarnik nagrzać do temperatury 180 stopni. 
  2. Ciasto rozwinąć i przeciąć na pół. Następnie kroić trójkąty (pierwszy kawałek zawsze wychodzi mało kształtny).  Smarujemy serem a następnie dowolną konfiturą i zawijamy od dołu trójkąta czyli od tej najszerszej strony. Staramy się na koniec je zaokrąglić, aby kształtem przypominały rogalika lub księżyc. 
  3. Układamy rogaliki na blaszce w małych ostępach i pieczemy około 25 min, tak aby się przyrumieniły. Blachę należy przełożyć po 10 minutach, aby każda strona upiekła się mniej więcej równomiernie. 
  4. Wyjmujemy i studzimy. 
Smacznego! c:




4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje Kingo, można dodać troszkę cukru c: Ja tego nie zrobiłam bo zwyczajnie zapomniałam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile opakowań tego ciasta mam dać?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger